Of Course I Did It!

Jag hade gjort mig själv en riktigt smarrig Chai Latte och satt mig till rätta och hade det faktiskt väldigt mysigt, men när Johan ber mig hämta hörlurarna och jag kommer ner igen så vad är det första jag gör, när jag sätter mig i soffan? Jo självklart väljer mina fötter att deckoera golvet med HELA min goda Chai. De ville altså intr dekorera min mage utan mitt golv, jag börjar tycka synd om mitt golv, så klumpig som jag är har jag vält något varje gång jag suttit här, kanske ställa koppen på ett bord? eller vad säger ni? Yuuuwww nu är mitt golv alldeles klibbigt! Najs! Måste nog torka upp lite nogrannare så att inte nästa person, sätter foten i klibbet. Stackarn i såfall, nu håller jag helt ärliogt talat börja tröttna på "I Turn To You" Med Melanie C som går om och om och om igen på min dator.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0