Lista


Höger- eller vänsterhänt? Jag är högerhänt.
Humör just nu:? Bra men trött
Favoritgodis? Choklad
Är det nåt du absolut inte äter? Nej
Kläder just nu?Min nya ellos klänning
Musik just nu? Ooops! I Did I Ir Again-Brtiney Spears
Vad sa du senast? "Det är inte trumman som är värdefull"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Bra fråga
Sommarplaner? Lite allt möjligt.
Fisk eller badkruka? Badkruka
Saft eller alkohol? Saft^^
Hur många kuddar sover du med? 3
Favoritväder? Varmt, kallt, både och:P
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? Kompis, mat och något kul
Spelar du nåt instrument? Just nu på músiken trummor!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska. ofc!
Sparare eller slösare? Sparare och slösare
Vem är viktigast för dig? Familj och vänner
Tror på liv på andra planeter? Nja, vem vet.
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet:P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2-4 kanske.
Bio eller promenad? Promenad bio ibland
Är du kittlig? Nej!
Snarkar du? Nej, men jag pratar i sömnen ibland
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Alla....
Det här är jag bra på? Analysera och skriva texter
Bästa bok: Gossip Girl
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna trolla eller spola tillbaka och fram och stoppa tiden.
Vad vill du jobba som? Journalist
Chips, morötter eller godis? Alla tre, olika tillfällen.
Pizza eller hamburgare? Pizza!
Skriver du dagbok? Blogg!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vill ha hål i öronen.
Stökigt eller välstädat? Vill väl ha välstädat, men är själv inte så bra på att städa.. och jag hatar det! (När det är stökigt)
Gungar du på stolen? Ibland, hihii.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nix
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur många syskon har du?Tre brosor och en syster
Är du rädd för blod? Inte på mig själv kanske, men jo eller nej eller jo, äckligt är det.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? älskar
Anser du att du är stark? Det beror på vilket sätt man meenaar.
Brukar du sola? ibland
Vad gör du om du får hicka? Klagar på att jag hickar.
Använder du knark? Verkligen inte.
Kaffe, te eller inget? Chailatte!
Vad längtar du mest efter just nu? Nästa dag! (vill spela trummor)

Kommentarer
Postat av: Maria

eh är du inte kittlig ? :D

2008-10-15 @ 18:44:59
URL: http://straawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0