Lista

Skulle du kunna tänka er att delta i en dokussåpa?
Tror inte det.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Det beror på ibland tycker jag vintern är jättemysig, hösten och det andra årstiderna detsamma men ibland klagar jag och säger att jag vill ha en speciell årstid.
Brukar du sjunga i duschen?
sällan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut, har varit med om det=)
Vad är viktigast för dig?
Familj och vänner
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Shoppa, spara och åka på en resa med med familj och bästa vän
Vad är det bästa med julafton?
Oj, mycket. Det är så mysigt tycker jag. Snöstorm i mörkret, jullunch, paketen och ja allt!
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, absolut! Det är ju viktigt att man är snygg, men jag är inte fåfäng.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej. Hoppas att jag inte kommer behöva det heller..
Vilken färg är snyggast?
Olika beroende vad det är på, men till exempel, brunt, svart
Tycker ni matte är svårt?
Lässtal och det som man aldrig stött på tidigare är svårt
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Något fint pris, som betyder något dvs något som är väl uttänkt.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Ojojoj, vill nog aldrig gå upp...men helst vid 12.00 - 13.00 nån gång:)
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Jag försöker ruska av mig det på mig själv, oftast går det men det händer någon gång ibkand att jag råkar ryta mot någon utan att tänka mig för. Men jag försöker verkligen vara ensam vid ilska och låta det går ut över mig själv, men då brukar mina stackars möbler råka illa ut=)
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Ja, igentligen tänk efter varför slösa pengar på något man dessutom kan Dö av..smart? Svar: Nej.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
0 tror jag
Bor du utomlands?
Nej, men åker gärna utomlands.
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Om jag ska vara helt ärlig: Har aldrig varit ihop med någon.
Har ni piercing?
Nej, men snart i öronen
Vart skulle ni helst vilja ha piercing?
Öronen. Ingen annan stans.
Bråkar ni och era syskon ofta?
Inte så jätteofta faktist bara så kallad syskonkärlek, Jag älskar mina syskon!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Familj och mina vänner
Läser ni ofta böcker?
Har börjat läsa rätt så mycket, men läser tidningar oftare.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Riktiga tjejfilmer, kärlek + komedi.även vissa action typ pirates of the caribain (stavas?)
Vad slösar du mest pengar på?
Vet inte riktigt, kläder?
Vill du gifta dig?
Ja, när jag har hittat den absolut rätte för mig.
Vill du ha barn?
Ja, självklart!
Låser du toalettdörren även om du är ensamma hemma?
Nix.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Gossip Girl, Idol och Nöjesfredag (tro det eller ej men Nöjesfredag är INTE barnsligt)
Favorit land?
USA och England
Vilka ställen har du bott på?
Lidingö
Vilka husdjur har du haft innan?
Katt(Pussel) 
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Träffa alla kompisar och börja om på nytt.
Solar du ofta?Jag är en vampyr, haha nejdå, men jag är faktist inte en "solmänniska" jag föredrar hällre att ligga i skuggan eller inomhus=)
Är ni bra på att laga mat?
Bestäm du. Jag tycker iaf om att laga mat:)
Var badar du helst?
I min pool, havet eller vättern!
Vad dricker du för alkohol?
Inget, jag är bara 13.
Vilken kändis är hetast?
Kevin Borg (i Idol) och Chace Crawford
Vad dricker du helst när ni är törstiga?
Vatten, såklart.
Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's och yogurtglass
Vilket kaffe sörplar du helst?
Chailatte
Vill du gå ner i vikt?
Nej, inget viktigt fast skulle gärna ha bättre kondition
Tycker du om sushi?
I löv it!
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
vet inte
Har du tandläkarskräck?
Nej, har en sån bra tandläkare!
Vad heter du i mellannamn?
Karin och.....
Är ni morgon eller kvällsmänniskor?
Kvälls utan den minsta lilla tvekan, du skulle inte vilja träffa mig på morgonen kan jag säga.
Biter ni på naglarna?
Om de är långa (Fast jag borde sluta)
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
-blogg.se
-Bloggar
Sportar ni?
Rider
Framtidsdrömmar?
Tar en dag i taget. Att alla mår bra och att alla mina nära och kära mår bra och lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0