Killar, kompisar och snobbiga prinsessor

Hittade en bok igår som jag letat efter i hela Stockholm och jag skojjar inte seriöst hela Stockholm. Men faktum är att den hade slutat sälgas men när jag på skoj eller bara var inne i en bokaffär, vilke´n bok är det som står i där och väntar på att bli köpt? Jo den boken! Jag är nu en lycklig ägare, den ska läsas efter Elena-Krigarflickan. BTW jag har lagt en påmminelse på min mobil nju om att jag ska ladda kameran hur fåmigt det än låter så är jag tvungen för med mitt fiskminne så skulle jag bryta mitt årliga löfte för en 74:e gång, ni som känner mig vet att jag lovar och även ni som följt bloggen men nu lovar jag attjag ska skärpa mig för 18.00 kommer mobilen påminna mig att den där kameran behöver bli laddad, nu ska jag gå ut och göra min kära mor en tjänst.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Verkligen HELA Sthlm? XD

Jag såg den nämligen på Akademienbokhandeln i Lidingö Centrum. Tjalalala. 8D

2008-10-12 @ 18:33:51
URL: http://ieroist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0