World Wide Woman

Hej! Ska snart gå upp för att bli förhörd på no provet som jag har imorgon. Men jag tänkte bara kika in här först och meddela er lite saker. Imorgon kommer jag vara borta hela dagen jag kommer inte kunna blogga från ganska sent eller det beror på vad ni tycker är sent men om vi säger vid 19.30 ungefär. Men om ni vill vara uppmärksamma så gå gärna in på min musikblogg då ni får information om idol, jag kommer analysera framträdaderna, gissa vilka som hänger löst, vem som ryker, vem som var snyggast klädd och vem som var bäst. Juste rubriken= Dagens låt World Wide Woman-Beyoncé. Nu blir det lussebullar=D

Wish Me Luck för provet!

Kiss & Hugs!

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0