Torsdag

Hej! Hopps ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Jag ska inte berätta mer om min dag innan vi går in på det personliga. Men jag hoppas att ni mår bra. För de är ni trogna och ni som läser min blogg då och då som betyder något. Som ni kanske förstått så mår jag inte så bra just nu. Men okej, nu ska vi vara lite glada här, by the way så ska jag och mamma snart ut på stan för att köpa lite saker till mig, bland annat en ny vinterjacka och mysiga tröjor. Imorgon är det fredag gud vad skönt! Då kommer julsakerna bli upphängda. Gud vad jag älskar alla föreberdelser inför julen det är bättre än självaste julafton tycker jag. Fast just nu har jag lite ångest att hitta en klänning att ha på jul och nyår två ska de vara. Något ska jag nog hitta. Har ni sett några snygga klänningar någonstans som passar att på jul/nyår?

Kommentarer
Postat av: Maria

men gud ha inte ångest:P det kommer ju bara komma fler och fler ju närmre julen kommer osv

2008-11-27 @ 22:09:08
URL: http://straawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0