Torsdag

Hej! Just nu sitter jag i soffan och och kollar på reprisen av EMA. Det kändes ungefär som att jag gick till skolan och sedan vände det gjorde jag ju nästan, den började med musik, efter det åkte min klass til berwaldhallen för att se när Salem Al Fakir spelade där, jag trodde han skulle vara divig alltså rätt så dryg, men icke sa nicke, han var väldigt skön och verkade trevlig. En rätt cool sak var när min musiklärare, stod och sa: " Den där pianisten Anders Widmark är väldigt duktig" då däger jag: " Jag känner honom". Det var lite coolt jag känner min musiklärares idol,(hon sa att han var hennes idol)  hur coolt är inte det? Inte för att skryta eller något. Så när jag gick hem köpte jag en pastasallad och lite Ben And Jerry´s glass.

Hoppas ni har haft en bra dag hittils.


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0