Torsdag

Hoppas ni har haft en bra dag en så länge. Ibland finns det dagar som man bara vill glömma, idag är det en sådan dag för mig. Eller lite så, men annars har dagen varit okej. Men vi har fått så sjukt många läxor. 3 svenska repilker i en såpa till på tisdag + en annan svenska läxa, engelska repilker till på tisdag(10 st), 3 sidor so, + svara på frågor. Och det allra värst no prov nästa torsdag plus matte prov näst nästa fredag. Shit! Men det ska nog gå bra, bara jag kämpar. Ikväll blir det EMA! Och imorgon är jag läxfri okej kanske låter lite konstigt i och med alla läxor vi har men de blir uppskjutna till söndag. Nu ska jag gå och hämta en goooood Hägen-Dazs glass!


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0