Tisdag

Godmorgon! Just  nu ligger jag i sängen valde att stanna hemma idag också för att vara på den säkra sidan. Så idag blir det en chilldag igen. Funderar på att gå upp och äta lite smarrig frukost. Eller funderar jag ska upp och äta det så fort jag är klar med detta inlägg. Har ni sovit gott förresten? Jag vet inte om jag har det, har otroligt ont i mina axlar, och faktum är att jag inte vet om det beror på att jag legat konstigt eller om det beror på hormonerna. Nej men vad säger ni om jag ändå ska ta och resa på mig och ta på mig myskläder och sedan käka lite frulle.

Ha en jättefin dag!

Kiss & Hugs!

En bild från London i April
Foto: Jag
På fotot: Marias fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0