Söndag

Naaaaaaaaaaaaaj, skämtar ni med mig? Vet ni vad jag gjorde? Jag raderade hela inlägget. Minns ni att jag skrev om det där med anonyma kommentarer, att jag kunde se vilka ni är. Två saker angående det, självklart får ni skriva anonyma kommentarer men det är bara det att jag tycker att man borde stå för sin åsikt och sedan fick jag en kommentar om det verkligen är sant att jag kan se vem som har skrivit anonyma kommentarer. Och faktum är att om du heter tex. Moa(Påhittat nu , det kom bara upp i mitt huvud och har ingen ´baktanke) och har skrivit en kommentar tidigare och sagt att du heter "Moa". Så finns det en liten kod längst ner där du skrivit kommentaren och du som skriver kommentaren får alltid just den koden när kommentaren är publicerad och svaret på den kommentaren blir väl ja om du har skrivit en kommentar tidigare med ditt namn.


Nu över till min dag som jag egentligen har så mycket att säga om förutom att det har varit en familjen ottosson söndag och för er som följer bloggen vet säkert vad det innebär alltså innebär det kolla på lägenheter och det är alltid lika trevligt. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen för ikväll kommer ju mina kära bröder och Cissi på besök trevligt trevligt. Så här ser resten av min dag ut:
Nu: Skriva klart detta inlägg
Om 5 minuter: Hoppa in i duschen
När jag duschat: Ladda kameran
Efter det: Klä på mig
Om jag hinner: Designa mitt drömrum på sims haha!
Följt av: Besök av bröder och Cissi.

Ha en trevlig söndagskväll!

Kiss & Hugs!

Jag som 10 åring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0