Söndag

Hej på er! Förlåt för dålig upptadering men jag har inte fått nåot tillfälle förns nu att sätta mig här. Men nu så, dagen började med stress stress, för att klockan var 12.00 och vi var tvunga att åka iväg strax före 13.00 på grund av visningen av vårat hus. Så vid 1 bar det av till Uppsala (igen!) fast den här gången för att hälsa på min morfar. Idag är jag inte på topphumör kan jag meddela er. Jag vet inte vad som gör mig på sådant här humör, men ni vet ibland finns det dagar man bara vill glömma. Då man helst av allt skulle vilja ligga i sängen med täcket över huvudet och inte visa sig eller anyway bara vara för sig själv. Nu så ska jag försöka pigga upp mig något med en kopp the.


Kiss & Hugs!

PS. Kika in på min musikblogg om cirka 10 minuter om ni vill veta något kul om idol! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0