Saturday 18.17 Snooow

Hej! Förlåt för dålig upptadering men jag har inte kunnat blogga efter som att direkt när jag vaknade bar det av till Uppsala. Har ni by the wau sätt? Det snöar! Eller det är 1 dm snö ute rättare sagt. För mig ska de snöa på julen alltså om en månad, jag hoppas verkligen att det gör det också, men nu är det riktigt härligt med snö. Så här 1 månad innan det är dags. Men det är ju 3 veckor kvar tills alla förberdelser och det tycker jag nästan är roligare än själva julaftonen. Snart bär det av för en middag. Hoppas ni har haft en bra dag. Imorgon blir det kolla lägenheter det börjar bli min familjs söndags hobby haha! På kvällen blir det middag med M, J & C. Nu ska jag gå på jakt efter min dunjacka, please i neeeed you! And I Love You. Come To Mama! Nu är det ju verkligen vinter så typiskt att den ska försvinna när snön kommer. Ellerhur? Jaja, ha en jättetrevlig lördags kväll. Så ses vi tommorow.

Kiss & Hugs, mycket engelska jag pratade i detta inlägg BTW. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0