Plugg,

Just ni sitter jag på mammas kör för att plugga, fast innan dess ville jag fixa en grej. Som ni märker så blir inläggen väldigt täta idag och det beror på att det finns en hel del att skriva om. Jag vill be om ursäkt för att jag inte la upp dagens outfit igår som lovat men jag tog en bild på den men bilden blev ganska oseriös´, så jag valde att strunta i den. Jag ska göra vad jag kan för att upptadera den varje dag. Juste tipsen ska också bli av jag har inte glömt bort dem, utan jag har haft så mycket att göra och faktum är att jag måste lägga ner en tid på det, vilket betyder att det krävs ett litet arbete för det. Men nu på fredag får ni första tipset och vad det är får ni se då. Jag kan säga att det är 2 tips. Det har med vintern på sätt och vis att göra i alla fall. Nu är det plugg som gäller, det blir svenska och so. Svenskan är rolig, öva på en redovisning och läsa ett kapitel ur boken jag läser "Den Sorgsna Sjön". Son är i försej också rätt så kul, jag gillar so. So, svenska och ´musik(profilval) är mina favorit ämnen. Hur konstigt det än låter så tycker jag om skolan det är intressant och bra undervisning just nu och dessutom har vi väldigt bra lärare i alla ämnerna, först tyckte jag inte om min engelska lärare men nu har jag ångrat mig hon är faktiskt bra. Tur är ju det. Men som sagt alla mina lärare är bra det är nog en källa till att jag gillar skolan tror jag. Sedan tycker jag tro det eller ej att det är kul med skolarbetet. Okej, vad egotrippad jag känner mig som sitter och skriver átt jag tycker om skolan. Jag lämnar över frågan till er istället.
Gillar ni skolan? Har ni bra lärare?

Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0