Mer av mig

Jag kom på en sak att det finns en hel del som inte jag visar av mig här i bloggen och för tillfället så känns det som att antalet läsare ökar, jag kanske drömmer. Men anyway jag funderar på visa mer av mig själv och vad innebär det?
Jo det innebär följande: Mina intressen är musik (för att läsa om musik gå in på min musikblogg), mode, bloggning (självklart), och sedan brukar jag skriva en hel del berättelser. Det är nog det jag förtränger mest här i bloggen, även mode men det har jag lovat er att jag ska ta mig an vid. Men vad säger ni om att jag lägger in delar av mina berättelser inte hela berättelser men att jag tar ett kapitel per vecka, möjligtvis slänger jag in någon novell också men vad säger ni om det? Och då lovar jag att jag ska göra det. Och juste minns ni som följt bloggen länge när jag frågade om jag skulle göra en speciell grej här på  bloggen varje fredag? Jag har inte fått några svar så jag fortsätter fråga, vad tycker ni att jag ska göra här på bloggen varje fredag? Det kan vara vad som helst, bara det inte är musik för det skriver jag i min musikblogg (Länk högre upp).


XoXo!


Kommentarer
Postat av: Micke

Noveller, jag vill ha noveller!

2008-11-11 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0