Måndag

Godmorgon! Har ni sovit gott?  Sitter hemma och känner mig helt konstig. Det känns skönt att bara vara hemma och ta det lungt  och slappa, min kropp sa ifrån, jag är tydligen inte redo för skolan igen efter en veckas lov. Haha, varför kan inte killar ockås få hormonproblem, varför är det bara tjejor som får det? Jag ska försöka ta tag i lite plugg, och lite sånt. Men just nu är jag helt off och jag orkar verkligen inte. Pga av att jag inte är på topphumör och det som jag skrev tidigare. Hoppas ni mår bra!


Ha en jättefin dag!


Kiss & Hugs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte fin blogg! (a)

Den nya designen var fin! den ser värkligen proffsigt gjord ut!

2008-11-03 @ 10:15:20
URL: http://amanduuus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas dagen blir bättre eller att du mår bättre rättare sagt! :D

2008-11-03 @ 10:19:13
URL: http://amanduuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar



Amanda(Kommentar 1):Haha, =D, vad roligt att du tycker det!Tack!



Amanda (kommentar 2): Tack så mycket!

2008-11-03 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0