Leona Lewis



Avslutar kvällen med denna otroligt vackra bild på vackra Leona Lewis. Hoppas ni har haft en bra dag imorgon lägger jag ut min nya klänning som inte ville vara med på bild idag =). Dagens låt-Leona Lewis-Forgive Me.
Imorgon lägger jag även ut dagens outfit och jag lovar jag ska bli bättre på att lägga ut det. Idol btw, musikbloggen krångöar så kör på en kort sammanfattning av kvällen i denna blogg.

Anna snyggast klädd,
Kevin,Anna och Robin B bäst.
Johan, Robin B och Robin E hängde löst. Robin E  åkte. Tycker att det var rätt på sätt och vis tycker dock att Johan borde åkt ut före Robin. Men annars var det ok. Jag måste också berömma Kevin inte för att det verkar som att stöttat Anna så otroligt mycket under denna vecka. Bra jobbat Kevin! (och Anna)

Godnatt och Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din röst! :)

2008-11-15 @ 19:58:31
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0