If I were a boooooooooy

Hoppas ni där hemma har haft en bra dag, jag var överlycklig igår kväll, ni kanske inte tycker att 10 läsare är mycket men för mig är det jättemycket och jag kommer aldrig kunna tacka er som har hittat min blogg och ni som verkligen följer bloggen och är mina trogna läsare. Men anyway det var inte det jag tänkte blogga om. Utan det är nämligen så att jag funderar på massor med saker hela tiden angående mina bloggar både denna och musikbloggen ni som läste min musikblogg ´tidigare idag kanske märkte att en förändring skätt. ´Jag funderar på det hela tiden om denna bloggen, jag sa ju förut att jag skulle komma med mer tips. Det ska jag också men det har liksom inte blivit av. Så nu ska jag verkligen ta itu med det. Jag har massor av tips på lager, men jag vill också höra lite vad ni vill se, ut med språket. Var inte rädda för att skriva ner vad ni tänker om  detta. Ingenting är fel. Imorgon får ni första tipset. '

Innan jag börjar blogga vanligt så vill jag säga det där med att blogga på mornarna, jag ska försöka så gott jag kan, men faktum är att jag är på uruselt humör på mornarna och då menar jag verkligen uruselt. Dessutom har jag inte så mycket i huvudet, men jag som sagt göra så gott jag kan. Så vi får se lite hur det blir med det.

Just nu sitter jag på mammas kör och ska nu ta itu med plugget. Engelska glosor bläää, vettigt men trist. Nej men om jag ska vara helt ärlig så är engelska rätt kul om man har en bra lärare. Glosor är förstås inte det roligaste.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0