!Hola!

Har ni haft en bra dag? Min dag har varit väldigt bra. Den började som sagt med att vi kollade på en massa lägenheter. Efter ett tag kom mina bröder och deras Cissi och Magdalena det var väldigt trevligt. Vi avslutade kvällen med att kolla på filmer från förra sommaren i Italien, det var väldigt kul. Just känner jag mig alldeles varm efter att ha suttit där i tre timmar och kollat, men det var de värt det för kul var det kan jag lova. Nu min kära far och skjutsar hem allihop. Och jag och mamma är ensamma. Såg ni förresten snöstormen? Nu är det verkligen vinter och vet vad det är dags att göra på typ fredag? Plocka fram alla julsaker! Weeeiiii. Fast vill ni veta något hemskt, jag fick reda på idag att alla våra saker ligger i ett förråd en bit bort härifrån inför visningen vilket gör mig lite irreterad efter som det är alla förberdelser som är det roliga och att jag verkligen sätt fram emot det. Och så får man vänta i yttligare en vecka för det , men ingen kan ju hjälpa det så det är ingen som kan beklaga det. Men fördelen med det är att jag kan se ännu mycket mer fram emot det. Nu ska jag bege mig upp till sovrummet, då ni kommer få lite budget drömfynd.

Bild från Italien i fjol, det var et stuuuuup ner från poooolen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0