Gimme Gimme

Tjenixen! Sitter här med fina Ida och vi slår upp torsdag i lexikonet haha duktig jag är på engelska va? Haha, samtidigt som vi sitter och sjunger till Abbas låtar det är lite överdrivet sjunget så det låter väldigt falskt. Jag har haft en bra dag. En väldigt oseriös engelska lektion blev det. Vad sköna människor det finns. Alla garva hur högt som helst. Nu är jag också väldigt oseriös tillsammans med Ida, fast det är vi nästan alltid när vi gör ngt. Fast kul har vi som vanligt. Imorgon är det fredag skööönt! Då blir det looooooove i idol. och mys med Maria och familjen. Hoppas ni har haft en bra dag, lägger upp dagens senare. Även fast den är ganska enkel och inte så inspierande. Nu ska jag lämna över bloggningen till Ida.


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0