Det där med rubriker

Jag var allmänt utråkad och valde därför att lägga in kapitel 2 av berättelsen idag istället för på fredag som jag sa i fredags att jag skulle göra. Jag hoppas i alla fall att ni gillar den. Den kanske är lite kompilicerad fattar ni handlingen? Isåfall kommer här en sammanfattning:
Kiera Waldorf är rik, snygg och populär. Hennes liv skulle näst in till kunna beskrivas som perfekt, men det är någonting som får henne att inte vara lycklig. När hennes mamma en dag berättar för Kiera och hennes lillasyster Amy att deras pappa har fått ett jobb i LA. Så är hela Kieras liv i en stor katastrof tycker hon. Det enda som kan rädda henne är hennes vänner och inte mindre hennes 3 bästa vänner, Ashley, Izabella och Aliana.

Men ni vet väl att jag är öppen för kommentarer om vad ni vill läsa om. Ut med det bara! Ni får skriva vad ni vill, det kan vara allt från att ni vill att jag ska skriva om ballonger till inredning, kanske inte världens bästa exempel men ni fattar. Jag kanske inte skirver om allt som ni kan tipsa om men om det kommer upp något som jag känner mig bekväm med att skriva om så kommer jag skriva om det. Musik skrivs i musikbloggen det vet ni va? Juste det där med bilder jag ska bli bättre jag lovar och faktum är att jag har börjat ta foton och jag har till och med laddat upp några snygga bilder på datoron men nu krävs det att jag sätter in dem i inläggget och de bilderna som inte är fotade ännu måste få en bra miljö vilket jag inte har kommit i på sistonde, för vem bill ha flera exakt lika dana bilder som är tagna vid olika tillfällen om jag bara lägger ut bilder som är tagna från mitt fönster så kan det bli rätt så tröttsamt tillslut, right?

Trist inlägg jag vet men jag gör det här av en ända andledning och det är för att om jag inte har något att skriva om en dag som vill jag ha något som jag skriva om,.



Säger godnatt senare.

Kiss & Hugs!

Kommentarer
Postat av: josephine

jahaokej, det blir ju spännande att se, hoppas att det är nån bra!:)

2008-11-25 @ 21:38:12
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0