Chris Martin

Jag skrev ju om dagens fråga tidigare idag och då kanske ni undrar vad mitt svar är på den frågan?´
Vem är min idol då? Jo min idol är Chris Martin och för er som inte vem Chris Martin är så fortsätt läsa:

Chris Martin eller Christopher Martin som han egentligen heter är idag 33 bast. Han är gift med skådespelerskan Gwyneth Paltrow tillsammans har de sonen Moses 2 år och dottern Apple 4 år. Chris Martin är mest känd för sitt medlemskap i pop/rockgruppen Coldplay. Coldplay har haft hittar som:
"Yellow"
"Don´t Panic"
"Speed Of Sound"
"Fix You"
"The Scientict"
"Viva La Vida".
De har även vunnit många priser för sin musik.Och Chris Martin är alltså songwriter och sångare i Coldplay.



Kommentarer
Postat av: Liene

Han är bra!:) sjunger så bra asså!

2008-11-17 @ 13:11:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0