C & M

Hoppas ni har haft en bra dag, jag fick inte tag på min vän Mikaela, men det gjorde inget eller jo på sätt men ni fattar vad jag menar, för att kl. 4 träffade jag Cissi och Micke, på ett fik som hette Louie Louie, jag drack varm choklad och åt en cheesecake, mums! Det var i alla fall väldigt gott och trevligt att träffa C&M. Sitter och pratar lite sims med Maria eftersom det är det hon håller på med just nu. Imorgon ska jag ta kontakt´med M igen och då ska jag köpa den där förbaskade sladden som alltid glöms bort, och då trust me då blir det  förhoppnings vis  och jag lovar jag ska försöka laddar upp bilder och allt. Till mina inlägg. Nu ska jag kika lite på det som M håller på med.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0