Christmas

Gud vad jag längtar till julen! Inte bara till att få alla julklappar det är faktsikt inte det viktigaste för mig när man kommer till julen. Det är tro det eller ej, alla förberdelser, allting som skrivs om julen och självklart när man börjar ta fram alla julsaker och ja allt! Inför själva julen, självklart är det ju alltid ett plus om det är snö. Sedan är ju nyårsafton en rolig högtid, det är alltid extra kul att samla sina nära och kära och fira det nya året. Jag har kommit på en sak det finns bara två plus med vintern och det är julen och sedan att jag fyller år. Men det är nog det ända jag tycker om med vintern annars är sommaren och hösten favoriter här.
Vad önskar ni er i julklapp?

Själv önskar jag mig en ny mobil mest av allt.



Bilder tagna från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0