30 December-1 Advent


Foto: Jag
Hej! Förlåt för dålig upptadering, men jag skrev ett inlägg igår men just under min skrivstund här i bloggen så gick det en propp så att den där grejsi mojsen som gör så att vi har bredband här i huset pajjade. Så att eftersom internet då inte funkar så kunde inte mitt inlägg bli publicerat. Anyway idag är det första advent imorgon är det första december shit vad tiden går fort. Var det inte nyss det var 1 november? Tiden bara flyger iväg jag vet tusan om det är sant att tiden går snabbare och snabbare ju äldre man blir eftersom tiden går så förbaskat fort ´för mig hur fort ska tiden gå när jag är 70 om tiden går så här fort när jag är 13? Det jag skrev igår var´att vi skulle få gäster och att jag skulle vara barnvakt för 6 småbarn mellan 2-9 år. Det var jättekul och alla barn var jättesöta. Denna dag kommer förmodligen bara bli en typisk chilldag för att kunna fira första advent. Trust me snart är det fredag igen, då vet vi vilka som står i finalen i globen av idol. och på söndagen är det andra advent.

Den här klänningen hade jag på mig igår, efter ett tag blev det en kjol =). Till det ett par ballerina skor tänkte ha ett par pumps men kom på att det blir väldigt jobbigt att gå runt högklackat hela kvällen när man egentligen inte ska göra något haha vad konstigt detta lät nu men ni fattar vad jag menar. Under klänningen fanns ett linne ifall att det skulle bli så att jag kände för att ha det som en kjol.
Vad ska ni göra idag?

Kiss & Hugs! Ha en jättefin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin klänning/kjol:D

2008-12-30 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0