Glad!

Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit ok, blev lite gladare när pappa kom hem med en present till lilla moi. Nu ska jag plugga lite,trist men vettigt. Sedan ikväll blir det EMA  finns det något bättre än EMA föritom idol? Ska se om vi har något smarrigt hemma som jag kan mumsa på, för det går ju inte att titta på världens bästa musikgala utan att ha något smarrigt att äta på eller vad säger ni? Minn ni att jag i ett tidigare inlägg skrev att jag skulle måla mina naglar röda, men jag misslyckades totalt då, men nu så nu har jag lyckats och nu är de rööööööda! Funderar om jag ska sätta på mig lite myskläder, vad säger ni om det? Nej, nu måste jag nog fixa lite saker om jag ska hinna till det börjar. 21.00 på MTV alltså. Glöm inte det!


Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0