Utmanad

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag i alla fall gjort. Äntligen har jag jullov, 3 härliga lediga veckor framför mig, sååå skönt. Ikväll blir det lite party med Maria haha, nejdå det skulle nog inte min sjuka kropp klara av utan nej vi ska bara slappa och ha det väldans skönt. Kanske det går något kul på tv. Någon som vet, något kul?
Jag blev utmanad by the way av Mischa

1. Har du någon rälig ovana? Vad är rälig? Men min sämsta ovana är väl att jag ibland biter på naglarna
2. Bästa konserten du varit på? Justin Timberlake och Coldplay,
3. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn? Oj, det minns jag inte
4. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget? Har varken betyg eller går i gymnasiet. Går i sjuan=)
5. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp? Absolut inte! Titta bara på Heidi Montag tex. hon ser ju inte verklig ut, det finns även folk som gjort det och misslyckats totalt så nej.
6. Vad handlade din senaste dröm om som du minns? Jag drömde inatt jag var på stan med en kompis och träffade alla jag känner, typ.
7. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn? Maby baby
8. Reser du dig för gamla/gravida på bussen? Jag försöker men för det mesta är jag i min egna lilla värld och ser inte att det kommer någon som behöver platsen mer. Men om jag ser de och är inte den riktiga världen så absolut.
9. Tre saker du alltid bär med dig? Ingenting egentligen, men jag vill alltid ha med mig mobilen, ipoden, nycklarna och kameran.
10. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt? Jag har inte kommit så långt än bara 13 idag
11. När gjorde du något fint för dig själv senast? ingen aning faktiskt, förra fredagen kanske när jag var fin inför idolfinalen (oj shit det var en vecka sedan det känns som att det var igår, gises vad fort tiden går!)
12. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till? Det hoppas jag verkligen inte!
13. Pratar du med dig själv? Aa det händer
14. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv? Jag har faktiskt funderat en hel del på det. Men har aldrig fått ett bra svar, men om jag tänker efter riktigt noga så kommer jga fram till 3 olika svar=), Blake Lively (Hon som spelar Serena van Der Woodsen i Gossip Girl, för att jag gillar henne och för att jag hört att hon påminner om mig), Kirsten Dunst (Har hört att jag är lik henne) eller Carmeron Diaz (Hon verkar han en sådan enorm glädje sedan är hon en riktigt bra skådespelare)
15. Vem utanför din familj känner dig allra bäst? Lisa tror jag
16. Ditt favorituttryck just nu? Oj vad svårt, måste nog vara vatten eller mineralvatten
17. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning? Jag tycker faktiskt om skolan, med mina extremt bra lärare
18. När blev du rädd senast? I förr går när jag skulle träffa Magdalena på T-Centralen då hon skrämde mig
19. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän? Dricker inte alkohol
20. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon? Vet inte, jag skulle nog imponera på någon om jag bara ställde mig framför spisen själv och gjorde mat, har gjort mat till mig själv och ihop med någon för flera men aldrig själv för flera.
Jag utmanar alla som är sugna på en utmaning=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0