Torsdag

Hej! Sorry att jag inte bloggat tidigare idag, men jag måste säga att jag mår riktigt dåligt. Är på tok förkyld. Sedan har jag inte haft något att skriva om. Jag ville bara att ni skulle veta att jag lever. Har spänderat hela dagen i sängen, datorn och i soffan framför tvn. Sedan har jag gjort en skiva med gamla klassiker till mig och mamma. Är ganska nöjd faktsikt om jag får säga det själv. Nej det är inte jag som sjunger. Det är riktiga sångare som står för sången. Tack coh lov för sjunga kn jag verkligen inte idag! Ni ska höra mig. Om jag inte kan prata kan jag inte sjunga heller. Jag vet inte om jag sjunger särskilt bra i vanliga fall heller. Vad tycker ni som känner mig, sjunger jag bra? Vill ni veta vad det var för låtar självklart, OBS! Vissa av de kanske inte är just det låtarna jag annars brukar sitta och lyssna på men jag tycker att de bra.

♥ Christina Aquilera-Ain´t No Other Man
♥ Be Mine-Robyn
♥ Crazy-Gnarls Barkley
♥ No Party-Marit Bergman
♥ Soulmare-Natasha Bedingfield
♥ These Words-Alice Svensson (Original Natasha Bedingfield)
♥ Bubbly-Colbie Caillet
♥ Wake Up-Hilary Duff
♥ Too Little Too Late-JoJo
♥ Sorry-Madonna
♥ Gimme Gimme (A/your man/love after midnight)-Kevin Borg (Original, det kan ni väl? Abba)
♥ Cry Me A River-Justin Timberlake
♥ Give Me Your Love-Fame
♥ Homecoming-Kanye West feat. Chris Martin
♥ I Can´t Say I´m Sorry-Erik Segerstedt
♥ If Only You-Danny (Det är hans egna verision och Therese sjunger alltså inte)
♥ Lady Stardust-Lisa Misokovski
♥ This Woman- Sahlene
♥ November-Laleh
♥ Tornero- Mihai Traistariu

Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Bild tv4.se

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej gumman, Rebecca här :)Ville bara säga några ord här. För det första; KRYA PÅ DIG! Du kommer väl inte imorgon heller. Men du får ha ett sjukt skönt lov och hör av dig. För det andra; haha älskar ditt motto, som även är mitt ;) För det tredje; Du har inte nämnt att du har blogg? Damn girl! Varför har du inte sagt något?? :O Och för det fjärde; vissa av dom där låtarna är sjukt bra även fast dom är gamla.



pusss&smek // bebbuush

2008-12-18 @ 19:00:13
URL: http://bebbuush.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ledsen din röst räknas inte. Tävlingen börjr kl 12.00 pova rösta då så räknas den. Kram

2008-12-19 @ 11:07:54
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0