Saturday

Har ni sovit gott? Det har jag gjort drömde en jättekonstig dröm inatt jag drömde att Jojjo och Amanda, Maria och jag var någonstans på något konstigts ställe och vi hade fått info om att vi skulle gå runt och leta efter saker, som fanns i ett spökhus. Hur konstigt som helst. Vad tyckte ni om idol igår? Jag skrev inte i musikbloggen om det var de rätta i finalen men det är nog inte så svårt att lista ut om man kollar på tidigare inlägg, om jag säger så här, det var rätt att Kevin är vidare men det spelade ingen roll om det var Alice eller Robin som var vidare. Förlåt att jag inte sa det. Det var lika värda en finalplats. Idag blir det åka iväg till 2 olika ställen. Nu måste jag nog göra som pappa säger ta något att äta.

Ha en jättefin dag!

Kiss & Hugs!

För en vecka såg det ut så här utanför mitt fönster och dagen efter denna bild togs var all snö borta!
Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0