Onsdag

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra och har haft en bra dag, min dag har varit väldigt bra, men jag måste äga att jag inte mrå något vidare. Förkylningen har drabbat lilla mig. ´Har svinont i halsen och känner mig väldigt trött och seg i allmänhet. Så efter att Magdalena har ringt för att betsämma lite tågtider för när vi ska ses. Så ska jag nog ta en liten kopp the och värma upp min hals lite. Sedan så ska jag sätta på mig lite varmare kläder. På vägen hem från tåget köpte jag halstabletter de godaste tabletterna som finns, extra- Rasberry Licorice och extra med jordgubb och rabarber. Men hallon och lakritsen kan jag inte äta för då kliar det bara ännu mer i halsen. Någon som vet ett par goda tabletter som är mjuka mot halsont? Finns det några andra än apotekets? Jag fortsätter med lite klassiker till låter, jag är besatt. På tal om ingenting så tänkte jag berätta om grej idag, vi skulle spela in en julfilm och jag och Sara skulle spela 2 tjejer som tappade böcker och en kille i nian som spelade Scrooge har ni hört talas om honom? Hna skulle i alla fall göra så att vi tappade böckerna och skratta efteråt. Men i alla fall så när jag gjorde detta så gjorde jag världens konstigaste rörelse (inte med flit) det ser ut som att jag ska härma en fågel eller något, kul var det i alla fall men jag för det, haha! Jag hoppas bara att de förstod att det inte var med flit. Nej jag måste nog gå upp och se om vi har några bättre tabletter jag orkar inte med detta. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: FEBB

Fin blogg gullunge! Rosa in my <3

2008-12-17 @ 17:38:19
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Kul att du utmanade mig:D men jag hade redan antagit utmaningen och hade inte sett att du utmanat mig.



Hm, jag visste nåra bra tabletter, men har glömt vad de heter:S

2008-12-17 @ 22:30:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0