Jul i stugan

Tjenare! Hoppas ni har haft en bra dag, min dga har väl i huvudsak varit bra. Men jag har varit på sådant oerhört dåligt humör. Vet inte varför, men ni vet alla har ju dåliga dagar sådan tur är blev jag nyss på ett strålande humör. Nu ska det bli slåinjulklappar och rimstuga för min del. Sedan ska ju granen sättas upp och kläs. Imorgon är det den stora dagen. Då bär det av till Uppsala för att träffa släkten sedan på kvällen blir det ännu mer rimstuga och klockan 23.30 blir det midnattsmässa (nej, jag är inte kristen men min familj tycker det är väldigt mysigt att gå på midnattsmässa).
Nej nu ska jag ta och sätta mig ner med lugn musik(istället för julmusik som tyvärr jag inte har någon). och till det ska det rimmas och slås in.

Ha en jättetrevlig tisdagskväll!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0