Hemma

Hola! Har precis kommit hem, efter att ha varit på lussefikat jag pratatade om tidigare det var i alla fall trevligt. Sitter och lyssnar på pappas spellista och jag måste säga att min pappa har en väldigt bra musiksmak, jag måste faktiskt tacka honom för att det är på grund av honom jag idag lyssnar på några artister Coldplay bland annat, som jag för tillfället lyssnar på Lovers In Japan, fast nu är den slut och nu kommer Begin To hope om jag minns rätt. Yeeh, jag hade rätt. Nej mina vänner nu ska jag gå in på musikbloggen och skriva klart en grej med ledtråden från början till slut.

Ha en jättetrevlig onsdags kväll!



Om vädret skulle vara något i stil med dessa bilder skulle lyckan vara yvig. Ja det är sant, nu känns det som att man går ner i någon slags deprition håller ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0