För Att Du Finns

Nu pratar vi låtar här igen lovar. Av någon andledning blir det låtar med kärlek som blir rubrikerna haha, och jag lovar till 180 att det bara är låtar vi pratar om. Anyway så sitter jag och lyssnar på gamla schlager låtar vet inte varför det blev bara av en slump tror jag. Jag brukar inte lyssna på schalger annars men men. Känner en liten julkänsla faktiskt. Min vecka framöver ser väl inte så märkvärdig ut förutom idolfinal på fredagen. Förhoppningsvis blir det VIP där också men det är bara om min kära far får biljetter för det annars blir det me and my sister alone. Det blir nog trevligt vilket fall som helst men självklart är det lite roligare med vip och bättre platser. Funderar på att inviga min nya topp från H&M. Eller så hittar jag på något annat snyggt. Lovar att visa vad det blev. Nu har jag bytt till gamla vabliga genren igen R&B, just nu Christina Aquilera- Oh Mother. Som i och för sej är lite mer pop inspirerad R&B låt men bra är den i alla fall.

Kiss & Hugs, hoppas ni har haft en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Mischa

Sv: Oj va kul! =D Tack så mycket! Hoppas att du fortsätter gilla bloggen! Säg gärna till om du har några önskemål osv, för att göra bloggen bättre =) <3

2008-12-08 @ 14:47:38
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0