Dopparedagen


Hej allra finaste! Hoppas ni har haft en otroligt bra jul! För ovanlighetens skull blev det en svensson jul trots allt. Med Kalle Anka och en massa god mat och självklart det allra sämsta, haha nejdå självklart alla julklappar. Imorgon blir det ännu mer för då mina vänner kommer resten av familjen hit och då blir det ännu mer klappar. Tyvärr är jag just nu på ett ganska dåligt humör. Men det ska jag försöka få bort. Men det går inte eftersom att´jag har mycket kvar tills imorgon, himla mycket faktsikt, sedan så funkar det inte att ladda ner itunes 8 som jag måste göra för att kunna ladda över låtar till min ipod jag fick imorse. Nu ska jag försöka fixa det och sedan så ska jag fixa allt inför imorgon.

Ha det så bra och njut av det lilla som är kvar av aftonen.
God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0