Congrats


Idag fyller kanske en av världens mest omskrivna och en av världens mest eftertraktade. Ni vet nog vem jag pratar om. Hennes liv har ju inte varit det allra bästa men jag måste säga att det var otroligt starkt av henne att ta sig ur sin drog och jobbiga liv. Det visar faktsikt att hon inte är någon svag tjej som inte vet vem hon är utan att hon är en väldigt stark tjej som verkligen kan vara sund om hon vill okej sund vet jag inte men ni fattar vad jag menar. Stark 27 åring är vad hon är i alla fall. Jag hoppas Brittan får en jättefin födelsedag för det är hon värd efter allt hennes kämpande och att hon lyckatsa ta sig ut ur sin knipa.  Stort Grattis säger vi till henne!


Idag fyller även kanske en av världens kanske vackraste kvinnor år. Hon är inte bara väldigt vacker utan enligt mig har hon en av världens coolaste sångröster. En riktigt bra skiva har hon ju. Hon kanske inte har världens snyggaste klädstil men den är inte ful. Hon bär inte kläder som jag skulle sätta på mig. Men den klär henne. Nelly Furtado pacerar idag 30 år. Det går ju rykten att hon har en ny kille också. Om det nu är sant så hoppas jag att Nelly får en underbar födelsedag tillsammans med sin kille och sin lilla dotter Nemi. Stort Grattis!


Jag fick en chock när jag läste att Lucy Liu fyllet 40! Kan ni se henne som 40 åring?!
För er som inte riktigt vet vem hon är så har hon varit med i Charlies änglar, Ally Mcbeal och biofilmen Kung Fu Panda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0