Söndag

Hej! Jag är hemskt ledsen för dålig upptadering men för ovanlighetens skull har jag mina ursäkter-inte hemma mycket läxor mm. Idag har vi varit och kollat på lägenheter. När jag kom hem så började jag vända upp och ner på min skivsamling med 50 skivor minst, om ni tycker 50 skivor är väldigtmycket så är det ingenting jämfört med pappas skivsamling som ligger på ungefär 500 skivor skulle jag tippa på. Men i alla fall så har jag kollat igenom vartenda fodral för att försöka hitta det där förbaskade sims spelet. Som jag har lagt på världens bästa ställe, eftersom hela mitt rum är upp och ner vänt, haha! Ska fortsätta leta efter det ska jag göra lite vettigt och plugga in det sista till SV-provet imorgon.

Hoppas ni har haft en jättebra helg! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0